ترجمه آهنگ find از گروه ss501
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

 

Even me, even me

برای من ، برای من هم همینطور

My heart has become desperate

قلبم خیلی ناامید شده

What should I, what should I do?

چیكار باید بكنم ؟ چه كاری باید بكنم ؟

Too far away, this love is too far away

این دور از ذهنه ، این عشق واقعا دور از انتظاره

It's you that my heart definitely can't give up

این تویی كه قلبم قطعاً نمیتونه ازش دست بكشه

I'm here to find your laughter

من اینجام تا لبخندت رو پیدا كنم

I'm here to catch all the painful tears from your heart

من اینجام تا جلوی اشك های دردناك قلبت رو بگیرم

I'll definitely make a way to not forget your transparent love

قطعاً راهی پیدا خواهم كرد تا عشق شفافت رو از یاد نبرم

Surely we'll find our love again

مطمئناً ما دوباره عشقمون رو پیدا خواهیم كرد

Without you, without you

بدون تو ، بدون تو

Will I be able to live well?

قادر خواهم بود بازم زندگی كنم ؟

It is always the two of us in the dream that I dream

همیشه هر دومون در رویایی كه میبینم با هم هستیم

Resemblance of you, the times that resemble you

شباهت تو ، زمانهایی كه شبیه تو هستن

It's that foolish love that my heart definitely can't give up

این همون عشق احمقانه ایه كه قلبم قطعاً نمیتونه ازش دست برداره

I'm here to find your laughter

من اینجام تا لبخندت رو پیدا كنم

I'm here to catch all the painful tears from your heart

من اینجام تا جلوی اشك های دردناك قلبت رو بگیرم

I'll definitely make a way to not forget your transparent love

قطعاً راهی پیدا خواهم كرد تا عشق شفافت رو از یاد نبرم

Surely we'll find our love again

مطمئناً ما دوباره عشقمون رو پیدا خواهیم كرد

The empty love, even with sorrow burning in my chest

عشق پوچ و توخالی ، با اندوه در سینه ام میسوزه

I will not be able to push you out from my heart

من تواناییش رو ندارم كه تو رو به زور از قلبم بیرون كنم

Because the imperfect me is insignificant

چون نقص من ناچیزه

Until the flowing tears

تا وقتی اشكها جریان دارن

lock every single memory

جلوی همه ی خاطرات تنهایی رو میگیرم

For you are my love, I will surely find you

به خاطر تو عشق من ، حتماً پیدات میکنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: